Dålig, i know...

Hellu!
 Jaaa, jag sa att jag skulle blogga, men det blir inte alltid som man tänkt sig! Igår orkade jag inte blogga, men dagarna innan det så ville inte bloggen, så jag kunde inte logga in....Det var ganska irriterande! Men nuså!
 
Har också börjat tänkt på hur designen (eller vad man säger) ska se ut, nu måste jag bara klura ut hur och vart jag ska göra den, haha! Inte så himla....datorkunnig eller så! Men det blir säkert bra, tillslut :)
 
Till min dag då, har varit och handlat saker till mitt rum idag, som efter typ ett år börjar bli klart, haha. Renovering tar lång tid det! När det är heöt klart kanske jag kan ta foton och lägga upp här, kanske! :) 
 Sen så när vi var fixat til mitt rum och ätit så gick jag och syrran till Matilda! Och vi chillade (fultord) först, sen så åt hon, och när hon ätit klart bestämde vi oss för att spela lego Harry Potter spel! Och det ägde! :))
 
Inte så mycket mer att säga, haha! 
see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback