Here again!

 
Hellu,
bloggen har hållt på och bråkat med mig hela dagen, och har inte kunnat loggat in här, men nu gick det så jag antar att jag skriver några rader!
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, gick upp, gick och la mig igen och sedan träffade jag en kompis! Det är jätte skönt att ha lov och liksom bara kunna ligga och njuta av friheten, haha. Alla andra börjar skolan imorgon, men pågrund av att min skola ska flytta, så fick vi längre lov, så jag har en hel veckas lov kvar! Det sämsta är väl att alla andra börjar skolan, så jag är själv. Men det kan vara skönt ibland det också!
 Har också några läxor som jag kan göra sista veckan, eller, uppgifter jag inte hann innan lovet.
 
Det ska bli ganska skönt att gå tillbaka till skolan, men ändå så jäkla tråkigt. Redan skoltrött och jag har inte börjat ännu, haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback